tisdag 21 april 2009

Nostalgi

Ja, vad bra allt var när man var yngre, men då kändes det så svårt. Skulle gärna färdas tillbaka till min ungdom...min gymnasietid! Vad gott jag hade det då :-) Älskar den tiden. Kom att tänka på detta för jag såg en bild av mig själv från år sex i skolan som en gammal klasskamrat hade lagt upp på Facebook. Usch, säger jag bara. Jag gillade varken mellanstadietiden eller högstadietiden. Sen började jag på Vadsbo och allt blev så bra, så bra :-)

Var hos min gumma och åt mat idag. Vi pratade. Jag är så tacksam att du finns, min kära Ewa. Allt är så mycket lättare när du finns :) Älskar dig verkligen!

Annars är allt lugnt. Jobbat idag, som vanligt och jag har varit hos E-L idag istället för igår, som hon trodde att det var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar