lördag 29 augusti 2009

Älskade helg!

Aaaah! Vad härligt med helg! Älskar sovmorgnar och brunch istället för frukost. Inte alltid så nyttigt heller.

Veckan har varit snabb, effektiv och rolig. Har arbetat och slitit som alltid. I måndags fick jag beösk av Tessan, min studentska. (Såå roligt att se när det går bra för gamla elever. Står och hejar till du är i mål :) ) Sedan bar det iväg till Nautilus för att skaffa årskort. Kommunanställd och fick lite rabatt- alltid ngt-. I onsdags körde jag första passet med Vivi, detvar roligt. Kände att jag fick använde muskler som jag sällan använder. På måndag är det dags igen och jag längtar till badet kommer igång så att jag kan få simma. Beach 2010 here I come ;) :P Igår var vi ute på matfestivalen, självklar jag och Vivi, det blev en sen lunch och shopping. Jag är såååå nöjd med det jag hittade till mig själv. När jag kom hem hade jag besök av min faster, min kusin och gammelmoster. Det blev mat och umgänge till kvällen, sedan åkte de hem och jag störtade i säng. Sååå skönt att få sova!

Helgen inleddes med brunch och kaffe ute på verandan, får passa på innan det blir ett renoveringsobjekt där ute. Uch, kommer att se ut som kriget härhemma ett tag framöver, fast när jag tänker på det, gör det det alltid. Sedan blev det städ och mys med systersonen. Imorgon kommer Karin. Får se vad vi hittar...kanske bio. Vill gärna se "Sommaren med Göran". Men vill ju göra ngt idag med....!

Becky - som förövrigt mår som bäst just nu - .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar