fredag 14 augusti 2009

Torsdag...

...ännu en dag ner, tre dagar kvar...

Torsdagen förlöpte lugnt, var hos CA och körde, sedan flängde jag runt med bilen hela dagen,, känsn det som. Hoss syrran på middag och hos Ewa för liten mysstund. Hela dagen var jag moster och fatser åt Lorik och Leonida. Härliga dagar då jag har tagit igen dyrbar tid med småttingarna. Kvällen ägnad jag åt filmtittanda. Såg en gammal film, "Där havet slutar". Bra story, ett tema som berör, men misslyckad ändå. Jag tittade iaf...bara för att jag inte hade ngt annat att göra och sova kunde jag inte hlr.

Idag är det solsken, det blir Bäcken, minigolf och världens bästa Jonis kommer över. Blir en bra dag! Men nu måste jag städa undan här och stryka lite...blir mycket plock och städ dessa dagar, men hjälper det? nej, ser likadant ut efter en stund igen...usch! Aja, det är bara att göra det och se glad ut.

Tjooohooo
Becky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar