måndag 25 maj 2009

Hello Kitty-kalas

Igår var det kalas för Leonida...och gissa om inte det var Hello Kitty-tårta som det bjöds på. Så mysigt det var att vara alla tillsammans och umgås och det var supergott med tårta :-) På söndag är det min tur ;)

Idag har jag varit på jobbet. Skulle ha gått på praktikbesök, men min askultant var inte på plats så jag fick åka tillbaka till skolan igen. Där var allt som vanligt. Så härligt att se mina godingar efter en veckas uppehåll. Vi pratade om studenten och skolavslutningen, men de vill inte kännas vid ett avslut rikitgt. Lite separationsångest? Ja...tror det!

På kvällen har jag rättat prov och planerat morgondagens svenskalektion. Motivationen är verkligen låg nu när det är så få veckor kvar...men det är bara att försätta tjata och stå i. Man ska göra det man kan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar