fredag 15 maj 2009

Kill my darlings!

Blev en runda på sta´n och glass och massor av skvaller med Vivi idag. Hon dödar verkligen alla mina illusioner, men jag gillar henne för hon är så skarp i sinnet, så klok. Älskar våra fredagar ihop :) Sedan åkte jag hem och trodde jag att det skulle bli en lugn kväll, men icke. Det blev pizzakväll så det var bara att sätta sig i bilen och åka och hämta pior och sedan avnjuta gott sällskap. Nu har alla åkt hem och jag funderar på att ta en tidig kväll idag. Så ruskigt trött för jag har sovit dåligt tre nätter i rad nu.

Igråkväll blev jag så sur, satte mig för att se på ESC och för att rösta på Kejsi som skulle ta sig vidare till final, men då gick det inte att rösta eftersom Sverige inte var med den kvällen. Skräp! Usch, vad jag blev sur, men det var bra att Kejsi tog sig vidare ändå och Serbien föll...moooaaaahhhhaaa.....skadeglädje!

På söndag ska jag och Marie gå ner till hamnen och äta glass. Ska bli så kul att träffa henne och "catch up" det som vi har missat sedan vi sågs sist. Annars blir det en lugn helg! Jo, blir en ESC-afton imorgon med grillat och gott att dricka till :)

Tänker fortfarande på samtalet vi hade i bussen på vägen hem *skrattar*. Vivi, you kill my all of darlings!

Becky!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar