fredag 3 juli 2009

Folk och en rundtur i sta´n

Igår och idag har det kommit folk och hälsat på. Folk som man inte har träffat på massor av år. Det är så blandade känslor över att träffa så mycket människor på en gång och att så mycket har hänt under dessa år. Samtidigt glömmer man bort det när man träffar dem. En konstig känsla som jag inte kan beskriva i ord.

I eftermiddags stack vi till sta´n för att shoppa. Jag skulle in ha ngt som planerat och jag tittade inte ens för att inte frestas. I sta´n träffade jag en kusin som jag lekte mycket med som liten och när jag kom hem stod grannpojken utanför dörren och väntade på mig. Så mycket kul vi haft och så mycket bus vi gjort tillsammans. Så roligt att träffa honom!

Imorgon kommer min barndomsbästis till sta´n och vi ska hitta på ngt kul. Jag längtar :) :) :)

Nu ska jag göra mig iordning för kvällsaktiviteter!

Becky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar