onsdag 15 juli 2009

Sol, bad, Makedonien och en vecka vid havet i Albanien

Nu har vädret blivit så mycket bättre. Det har blivit ett par dagar med bad och sol. Så skööönt! Kvällarna har spenderats ute på sta´n med mat och dryck. I måndags var jag med Nora på Radio och drack till grymt bra musik och tittade på snygga killar...speciellt en ;)

Till helgen ska jag åka till Makedonien och hälsa på mina mostrar och alla kusiner. Inte varit där på 18 år. Det ska bli så kul och lite nervöst!

Den 21/7 bär det av till Albanien, Durres, för en vecka vid havet. Det ser jag fram emot. Härligt att dega vid havet och lapa sol i en vecka och bara vara. Läntar såååååå! Efter trippen till Albanien tar vi färjan över till Italien, en snabb visit. Sedan åker vi hem till Sverige. Kommer hem en vecka senare en planerat!

Semestern har haft en del höjdpunkter. Jag trivs och längtar inte till jobbet det minsta.

Becky!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar