söndag 19 juli 2009

Packar!

Nu är jag tillbaka i Kosova efter att ha spenderat min helg i Makedonien hos mina underbara mostrar. Vad jag trivdes! Så kort tid, jag hade kunnat stannat där tre veckor och mått så gott. Efter tiden hos mostrarna och kusinerna åkte vi till syrrans mans familj i Gjilan och hälsade på och sedan till Prishtina för att hälsa på mer släkt.

Nu packar jag och gör i ordning mina grejer för på tisdagmorgon åker vi till havet....wiiiieeee....! Om alla människor ändå kunde lugna sig! Har haft fullt hus av gäster hela dagen idag....träffat en kusin som jag inte har sett på 17 år, så mysigt, men lite påfrestande med alla släktingar som kommer, en del som jag inte ens känner igen...aja! Snart är det slut på eländet!

Havet väntar!
Becky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar