tisdag 10 november 2009

Melissa Horn



Så bra, så härlig röst, så underbara texter. Den här tjejen har verkligen allt, musikväg uttryckt, enligt mig. AH! I love what you do!





Har läst ut "Eclipse" nu och längtar till bokhandeln, som öppnar imorgon, eftersom jag inte hann dit idag, för att köpa "Breaking Dawn". Blev dock förvirrad när Epilogen var skriven ur Jake´s perspektiv helt plötsligt...men boken i sig var bra, och jag kommer att ha svårt att läsa ngt annat när serien är slut. Samtidigt vet jag precis vad jag ska läsa efteråt, men det får dröja ett tag innan jag läser ngt annat...måste ta in dessa berättelser och låta dem sjunka in ett tag.

Kanske vore det bra att köpa nytt redan nu å andra sidan, med tanke på alla sjukdomar som råder på arbetet. Det är väl en tidsfråga innan man blir drabbad...Jeanette Wintersons nya, Sofie Oksanens böcker, Winnerbäcks bok, Gavalda...finns mycket bra, nya grejer ute i höst...Imorgon får jag ta på mig ett bokuppdrag och köpa på mig nytt, behöver det, just in case jag skulle bli sjuk och måste vara sängliggande...då kan jag åtminstone läsa...

Förövrigt sitter jag och äter chps just nu...tisdagar är syndardagarna...det är min lördag idag ;)
Puss puss
Becky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar