onsdag 18 november 2009

Nytt!

Jeanskjol fr. Gina Tricot
Tunika fr. Object
Spikmatta
Biobiljetter till New Moon

__________________________________________________

Så glad jag känner mig. Har varit riktigt bra i en vecka nu.
Öppet Hus gick bra och efter det blev jag bjuden på hamburgare från Max av storasyster *mums* och sedan var det att åka hem och vara ledig två dagar. Träning så klart dessa dagar och jag har fortfarande träningsvärk i benen och sätesmukslerna *skratt* (fint ord va`?) Igår hade jag min gumma Jonis här på besök och det var som alltid, mysigt :)))) På fredag ska vi gå på New Moon, ska bli riktigt kul :))))))

På jobbet har det varit späckat schema, men jag har älskat det. Jag älskar ju det jag gör, det hoppas jag synns igenom ;)

Nej, nu blir det sängen och sista delen av Breaking Dawn...jag hinner ju läsa när det händer en del.

Foton kmr på sakerna ovan!

Becky <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar