söndag 8 november 2009

Nej, nej, nej!

Veckan fortsatte som det varit, saker som planerats, som inte blev av. Ingen bok, inga nya kläder, inget chipsätande. Men, men på kvällen kom Jonis, underbart! Vi satt hemma hos mig til 22. som vanligt och bara var. Alltid roligt att ha henne hemma ett par timmar :))) Blev så klart godis och dricka på kvällen, gott var det med! Dock saknar jag mitt proteingodis...kommer det imorgon tro?

Lördagen ägnades åt att städa..wiiiiiee! Och på kvällen gick jag över till brorsan och svägerskan en liten stund, och jag menar verkligen en liten stund för jag skulle hem och se på fotboll. Min kunug..hhahaha Kung, menar jag, (detta är fortfarande roligt...hehehe) spelade och så klart vann Barcelona :))))))

Hela söndagen har jag varit en god faster/moster och haft alla ungarna här...och så klart blev det ingen träning idag heller. Men nu så är denna helg över och imorgon är det måndag:

* Sovmorgon!
* Arbete
* Träning!

Imorgon ska jag ta tag i livet! På riktigt (!)
Nu ska jag skörda min virtuella bondgård innan jag lägger mig med Edward Cullen i högsta hugg...hehehe....nej, Eclipse, menar jag...inte ens läsa har jag tid till i mitt liv! USCH!

Becky (jag är inte bitter, åh, nej....!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar