söndag 6 december 2009

Söndag!

Det har varit en lugn helg, gått i barnens och umgängets tecken. Fredag med mina systersöner (märk väl att de är två nu) och vi hade fredagsmys med chips och dip, tittandes på idol09. (Tove åkte ut btw...stod länge och bara stirrade, förstod inte riktigt att hon och Erik fick duelera (?) mot varandra,ville inte förstå, men hon åkte, hur som haver...Vad tråkigt! Erik vinner nog!) De är så fina mina två prinsar, Lorik och Lirak! På lördagen hade jag Leonida hos mig och hon ville ha pyjamasparty, betydande att vi skulle bädda, ta på oss pyjamas och sedan berätta sagor till hon somnade av utmattning. Hon hann prova min spikmatta och sminka sig med mitt smink (glömde att jag skulle fota då) innan jag körde hem henne. Idag var vi hos kusinerna och lekte, de hade det riktigt mysigt...

Har också hunnit pynta lite härhemma och städa...mer har det inte blitt i helgen. Känner mig riktigt omotiverad till en ny arbetsvecka och måndagmorgon, men det blir nog bättre imorogon...söndagsångest, brukar det kallas, tror jag...

Just nu äter jag pepparkakor och lyssnar på Rihanna, bra grejer. Väntar på andra grejer, Gossip Girl, tittade i söndags, så vet inte riktigt vad som hänt...

Vill ha mjölk nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar