onsdag 30 september 2009

Better!

Känns bättre idag, jag har lett och jag har skrattar och jag känner mig mer avslappnad. Nu hoppas jag på lugn och ro.

Idag har det varit kallt, höst på riktigt...usch :( Jag vill ha sommar året om och ljust när jag vaknar på morgon. Men hösten är fin i år med, färgfull och sprakande. I loooove it too!

Har läst ut New Moon, and Edward, I love you even more. Längtar till biopremiären i november. Sneakpeak igår, oj, oj, oj, den ser ut att vara välgjord.

Igår skulle jag få tag på en bra bok, gick in på Pressbyrån (!) för hann inte med annat och tog en bok på måfå...visade sig vara kiosklitteratur från Harlequin, fy! Aja, det stod ju att den vara skriven av en av New Times journalister, då tror man ju att det ska vara bra ju...nu fick jag svart på vitt; don´t judge the book by it´s cover.

Nu dags att nana kudden, en arbetsdag imorgon med, en spännande sådan, ska få ha en praktikant hos mig. Två dagar till helg och helgen inleds med fika på Rådhuset med Mattias. Känns som jag har varit på Rådhuset varje fredag i ett antal veckor nu...

Nattinatt
Becky - Nöjdare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar