söndag 6 september 2009

Söndag!

Helgen som varit har varit kaosaktig, minst sagt. Verandan är, som sagt, ett rivningsobjekt just nu. Det kommer att blir fint när det blir klart, men just ser det ut som "hej kom och hjälp mig". Har haft Jonas, Adnan och Fehmi (Sabri med) som jobbat här hela helgen, så det skulle fixas mat och fika och kaffe. Som tur var gick allt smärtfritt.

Nu har lugnet lagt sig över vårt hem igen, till nästa helg, gissar jag!!?? Jag har kört bil (igår) och tränat (idag) i helgen. Sedan har jag mest tagit det lugnt på grund av fotont (stukat foten) och ett ont knä (rött, sårigt och svullet) efter en lite olycka igår. Tror jag har ojat mig klart nu faktiskt ;)

I fredags var vi, som bestämt, på Bodaborg i Karlskoga med HP/MP. Det gick hur bra som helst och eleverna hade roligt med. De klagade över att vi grillade när det regnade, självklart, men annars var de exemplariska och tyckte nog att dagen var rätt rolig. I nästa vecka blir det bio för klassen och tävling i Falköping. De får göra mycket förutom tråkiga pass i skolan.

Becky!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar