fredag 18 september 2009

Friday - I´m inlove :) :) :)

Så bra låt det där!

Har haft en ganska tuff och jobbig vecka. Två obehagliga saker tisdag och torsdag, men jag har tagit tag i dem på båda. Har mailat en kollega, som jag tycker har gjort tjänstefel, för så gör man inte. Jag vet inte alls hur det kommer att landa. Den berörda eleven ska jag ta och prata med på måndag. Behöver lösa det. Den andra händelsen kan inte jag lösa... Kan inte få ro riktigt, känner jag, eftersom det är helg och så mycket, som är olöst. Jag hoppas verkligen att det löser sig ändå.

Idag har hursomhelst helgen börjat och vilken början. Först fika med Vivi och sedan gymmet. Vad jag svettades, helt slut i benen fortfarande. Men aaahhhh så bra man mår efteråt. Imorgon blir det sta´n och köpa presenter för Bajram åt barnen härhemma och söndag blir en riktig familjedag *hääääärligt*

I nästa vecka ska jag ta en fika med Mattias, som varit sjuk och blivit bra igen. Vivi kanske vill följa med då? Sedan är det bok & biblioteksmässa 09. Ska nog åka ner till GBG under lördagen och se mig om. Hoppas att jag får sällskap. Verkar som att Monika och Lena ska dit, kanske får med ngn mer....? Och Jonis är ju därnere :)

Nej, nu blir det New Moon innan jag somnar för natten.

Becky - finns det svar på alla mina frågor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar