lördag 17 oktober 2009

Fortfarande irriterad på Rixfm...

...inte nog med att man spelar en taskig låt och sen inte ber om ursäkt för att man bejakar främlingsfientlighet, man gör reklam för den förbannade låten och lägger upp den på hemsidan så folk kan lyssna på den om och om igen. Och vilken folkgrupp lyssnar på den, tro? Inte är det sådana människor som tycker att det är roligt med andra kulturer i alla fall, det har jag svårt att tro.

Igår var det fredagsmys hos min bror och min svägerska, blev bjuden på värsta goda jordgubbspajen *mums* och trevligt sällskap, som alltid. Idag åkte vi till Kumla och hälsade på släktingar och efter det Lek & Bus-landet i Örebro. Barnen hade superroligt och jag kände att jag börjar bli för osmidig för att komma in i alla platser och ha så hög fart som barna har. Kommer nog att ha träningsvärk imorgon...*iiiii* men roligt med en heldag så! Imorgon är det städ och träning i vanlig ordning. Söndagar är heeeeelt underbara!

Veckans bästa på jobbet:
1. Två utvecklingssamtal som gick hur bra som helst (en glad pappa coh en gråtande mamma, märk väl glada tårar)
2. Medarbetarsamtal, det gick över förväntan, kanske kanske kanske ngt annat i sikte nästa höst för min del ?!?!?!
3. Elevsamtal med två assistenter (tecksam när folk kommer och berättar att ens elever beter sig illa).

Veckans bästa privat:
1. Fredagsmys
2. Örebro, mitt älskade Örebro
3. Lou Rosslings bok

Veckans värsta:
1. Magont, magont, magont...aj aj aj :(

Kudden ropar, godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar