lördag 3 oktober 2009

Oktoberbok


Anna Gavalda - Tillsammans är man mindre ensam

Valde att inte läsa den där kassa boken, den var verkligen urdålig. Valde en bok ur hyllan., som jag köpte för ett år sedan, men som inte blivit av att jag läst den. Nu har jag börjat och den verkar underbar. En varm bok som ger en den där myskänslan...kan inte förklara riktigt ännu, ska läsa den först och sen kommer det kommentarer.

Igårkväll var det fredagsmys hos brorsan och Ewa. Chips/ostbågar/popcorn och Idol med mina godingar och syrran och Lorik var med. Det var supermysigt, tycker om när vi är alla tillsammans och umgås <3 <3 <3 Eliza har dock feber idag, stackaren, undrar om det är tänderna eller om hon dragit på sig en förkylning? Lorik och syrran sov hos mig sen och imorse vaknade jag i ett hus fullt med människor, så häääärligt! Det var inte mörkt ute och inte tomt. Det brukar vara så annars när jagvaknar för jag går alltid upp först härhemma och det är lite tråkigt, men men...

Nej, nu ska jag bädda ner mig under en filt och fortsätta läsa. Det är verkligen bokläsarväder idag. Ska bara läsa bokhorans blogg först och kika in på Cecilia Blankens blogg med...sedab blir det filt och bok fram till kvällen :)

Becky - uppenbart är det höst ute på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar