torsdag 22 oktober 2009

Fredag, föreläsning och semester...

Imorgon bär det av till Skara på studiebesök med eleverna: Blir många, HP/MP och SMOS, men det ska bli trevligt och det ska bli sååååå skönt att få sovmorgon. Allt tack vare min underbara kollega Marita som hämtar mig imorgon. Så uppskattat!

På måndag och tisdag är det utbildningsdagar och jag ska gå på ANT-föreläsning "Gränser" på Västerhöjdsgymnasiet. Hoppas att det blir bra! Efter det är semester i fem hela dagar för min del. Älskade höstlov: Jag ska sova, sova, sova, träna, träna, träna, läsa bra böcker och klippa mig. Sååå härligt!

Oktoberbok nr fyra är är Sophie Kinsellas "Mina hemligheter". En feel-good-bok som bjuder på skratt står det, det får jag hoppas stämmer. Det blir höstlovsboken, sedan ska jag köpa "Eclipse" av Stephanie Meyer och drömma mig bort i varulv/vampyr-världen.
Nöjd med mitt nya liv!
Becky!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar