lördag 3 april 2010

Glad Påsk!



Igår tappade Leonida den första tanden...vilken lycka, men först kom det tårar av chock. Nu ler hon stort hela tiden för att visa gluggen.


Igår åt jag jordgubbar...det är mer sommar än vår, men gott var det.


Igår började jag läsa Björn Ranelids "Kniven i hjärtat". Vilken man!

Igår såg jag "What women want" och jag undrar när kommer "What men want". De pratar verkligen inte samma språk som jag alla gånger ;)

Igår hade jag ont i magen, men det gick över sen...


Idag har jag fått ut påskriset och mina kycklinga, tvåsiffriga plusgrader har det varit idag. Så underbart!


Idag har jag korrigerat mina första tjugo sidorna i boken, men inte skrivit något nytt. Jag har stannat av, inte bra.

Idg har jag först varit hos syster och myst med pojkarna och sedan bror och druckit te och ätit påskgodis.

Idag har jag suttit ute i uterummet och skrivit och mått toppenbra!

The show must go on!
Glad Påsk gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar