torsdag 1 april 2010

Skärtorsdag/1:e april!


Var på Mumma med Jonis och fikade idag och jag fann skorna så jag fotade dem. Nu väntar jag på framgång och lycka i livet :)
Köpte "New Moon" idag...

...och Jonis köpte godis och dricka...
...och sedan åkte vi hem till henne och tittade på den och levde ett onyttigt liv för ett tag.
Bilden säger allt :) fast inte att vi hade delade åsikter om Jake och Edward. Har fått mig flera skratt ikväll... :)

Fick tag på Melissa Horns CD "Säg ingenting till mig" idag med. Dålig bild, men underbar musik. I love!

Sammanfattning: En mycket fin skörtorsdag/1:a april!
Måste också berätta att jag har sett de första snödropparna (blomman) idag, men kom inte för mig att fota. Så nu är allt vår mina vänner....AAAaaaaaaAAAAaaaaa...Nu så släpper Ronja ut sitt vårskrik.
Nu blir det lite mer vampyrer...Vampire Diaries missade jag ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar