onsdag 14 april 2010

Levithan/Cohn

"Nick & Norahs oändliga låtlista" är en underbar bok. Så ungdomlig, så nutid och så välskriven. Man önskar att man kundebli tonåring en gång till när man läser boken. Jag verkligen njuter av varje ord i boken! Så trasig, men så äkta.

Idag har jag varit på tingsrätten och vittnat. Det var första gången för mig och jag är definitivt en erfarenhet rikare. Nu när jag har gjort det en gång, hoppas jag att slipper framöver. Hade ett mycket bra vittnesstöd innan och under vittnesmålet! Efter det tog mina flickor på jobbet mig till fiket och vi satt ute i solen och pratade och fnittrade. Kändes mycket bra! Tack alla underbara som stöttade mig under dagen :)

Imorgon har jag sovmorgon. På eftermiddagen och kvällen ska vi äta middag med eleverna och efter det gå på bio. På fredag är jag ledig (sådan lyx). I helgen åker jag till GBG. Veckorna som följer är fullspäckade med massor av roliga saker. Så mycket att göra och så lite tid!

Dessutom ska jag få publicera mina noveller *juuuuuuubeeeeeeel*

Höres!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar