onsdag 6 januari 2010

Ett år!

Idag är det ett år sedan jag bloggade för första gången. Här i alla fall!!! Precis som förra året så tänker jag önska alla en god fortsättning och sedan skriva om en mycket bra bok.



Jag läste ut "Hypnotisören" av L. Kepler för bara några minuter sedan. Vilken bok! Det bästa jag läst i år! Förra året (2009) var Twilight-sagan det bästa :))) Men året är ju långt ännu så kom bra böcker, kom mot mig, jag är redo att klassa detta som det nästa bästa jag läst, men jag tror inte det. Detta är nog årets bok! Så bra handling och så spännande intill sista meningen och jag vill ha mer, meeeeeeeer!!!!


Underbart med sådana böcker, tycker jag, som får en att längta efter mer handling eftersom den inte känns klar. Känner att jag går i en Keplerbubbla nu och bara tänker på saker som inte utvecklades klart i boken...ska inte skriva mer nu eftersom du som läser detta har planer på att läsa boken. Det enda jag kan säga är: Läs! Den fångar och trollbinder!

Imorgon är jag tillbaks i verkligheten! OH Yeaaah!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar