söndag 31 januari 2010

Skövde

Det blev inte en lugn dag hemma, som jag förutspädde imorse. Nej, jag åkte till Skövde med syster, svåger och deras två prinsar. Därhamnade vi på Elins Esplanad och jag fyndade lite till mig själv och köpte presenter till Eliza, som snart blir ett år (den 16 feb.). Sedan fikade vi på Wayne´s Coffee och det var så supergott med kladdkaka och te *mums*. Veckan som kommer blir dte massa träning och nyttig mat *promise* Hrrmm...förutom fika på fredagen med Rose och Marie...*lol*

Väska från Lindex 149 :- och Kneesocks av ull från Cubus 129:-.

Tunika från Gina Tricot 49 :-

Tröja från Cubus 75:-


Tunikan och tröjan ska jag ha ihop för att skapa lager på lager-känslan, mina svarta knästrumpor och tights i färgerna grå, brun eller svart som jag också köpte idag.

När jag kom hem var jag hemma en liten stund sen åkte jag hem till syster igen, där åt vi kvällsmat och jag och Lorik spelade hockey inomhus. Han har sådant temprament när han förlorar. Härlig liten kille :)

Lägger upp lite bilder på FB så småningom :)
Nu ska jag ordna lite inför jobbet imorgon.
Tjoohooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar