torsdag 7 januari 2010

She´s baaaaaack :)

Idag var det åter till jobbet. Så kul att träffa alla igen och det var en mycket givande dag med fronter, procapita och IKT. Många nya saker har jag lärt mig idag, känns kul. Och så har vi pratar om hur man doppar balle i sirap *skrattar* en underbar dag på jobbet! På kvällen kom jag hem, så skönt att komma in i värmen *brrr* trodde mina tår hade förfrusit ett tag, men nu känner jag dem igen. Efter kvällsmaten åkte vi (min bror, sävgerska och jag) till min syster och fikade (drack te). Så mysigt!!!



Har börjat läsa "Systerskap" av Katerina Janouch. Vet inte riktigt vad jag tycker så långt...ska nog fortsätta läsa. Nedan finns framsidan av boken. Tycker att bilden är mysig, den utstrålar värme.





Nu ska jag fortsätta med ngt annat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar