lördag 2 januari 2010

Tomten...

...kom sent i år med! Bytte julklappar med Jonis idag <3.> bilden nedan på bara parfymen!
Vi fikade härhemma och pratade (jag åt frukt och drack vatten, är mitt löfte trogen än så länge).









Sedan åkte jag hem till min svägerksa och brorsan och drack te och umgicks. Mysigt! Sedan var det hem och se på sista delen av "Olyckfågeln". Fats den visades på SVTplay med, såg jag sen så jag kunde ha sett den när som helst.




Måste börja lägga mig tidigare nu och vända tillbaka på rutinerna! Hur ska dte gå när jag börjar jobba igen??? Jag börjar på torsdag! Nej, jag är jätte tacksam över att ha ett arbete, ett bra sådant desutom, men just nu älskar jag min ledighet. Jag är verkligen lat nu! Sover till 11 varje dag och bara gör sånt som jag vill göra...




Nu ska jag gå och ägna mig lite mer åt "Lars Keppler". Spännande värre!




Pussen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar