lördag 16 januari 2010

Seg!

Har haft min tre syskonbarn, Alba, Leonida och Lorik här från hela kväll igår. Vi har fredagsmys och tittade på Let´s Dance och efter det så gick vi och lade oss. Idag har de varit iväg och åkt pulka och lpt lördagsgodis på sta´n. Själv har jag varit på sta´n och handlat presenter till Lorik, som fyller år imorgon. Ikväll ska vi baka godistårta efter önskemål och imorgon slår syrran till med stort kalas, middag och tårta. (Jag kommer att rulla hem sen).

Idag är jag så himla seg... och mycket irriterad, med vet knappt på vad. Livet i största allmänhet bara! Känner mig som en duracellkanin, som aldrig slutar gå...usch!

Igår fick jag ett sms från Kurdistan, kändes bra att veta allt gått bra!

Nu ska jag fortsätta sura lite till....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar