söndag 19 april 2009

En helg med snuva, grill och trevligt sällskap

En bra helg har jag haft, har varit så fullt upp att jag har inte ens hunnit skriva något här.

Fredagen började med jobb! Jag kände mig på gott humör och arbetsdagen var bra. Sedan när jag kom hem umgicks jag med mitt beösk från Tjeckien. (Ska åka till Tabor och Prag o juli *jublar*) Senare på kvällen kom det fler folk och vi umgicks och roade oss. Det var maxat! Hela tiden kände mig lite krasslig, men tänkte inte mycket på det.

På lördagmorgon vaknade jag dunderförkyld. Detvar inget roligt, men jag försökte hålla igång ändå. Spenderade halva dagen hemma och sen gick vi över till brorsan och hans fru för att grilla, äta gott och umgås. Det var superhärligt *älska*. När jag kom hem kände jag mig ännu krassligare och det blev till att lägga sig tidigt. Natten har präglats av host, snor och ett evigt nysande. Usch!

Idag har alla åkt och det är lugnt, för lugnt. Jag laddar för jobbet imorgon. Ska vara på S:a Ryd kl. 8.00. Nu ska jag ta en dusch, ringa Vivi och kanske, kanske gå ut och gå en sväng med henne. Sen måste jag sätta mig och rätta mina elevers temaarbeten. Imorgon är det dags för Exel på datakunskapen, sedan är datakunskapen slut för det här läsåret. Nästa vecka är det dags för prov igen.

Tills vi hörs igen!
Becky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar