söndag 26 april 2009

Söndag = Gossip Girl :-D

Söndagar är lika med Gossip Girl. Älskar verkligen den serien! Så fantastiskt att förvilla sig i intrigernas värld i tre kvart :) DVD-boxar med Gossip Girl 1 och 2 önskas framöver...En liten pik inför kommande födelsedag kanske...? *Ler* Vem vet?

Gårdagen var tråkig så tråkig, men sen kom kvällen och jag tittade på Robinson. Det är intressant att studera dessa pakter och det psykologiska spelet som finns. I like! Det och Gossip Girl är det enda jag följer på TV.


Annars har jag grillat, umgåtts med mina godingar och gosat med mian syskonbarn. Imorgon ska det arbetas igen, men arbetsvecka är kort, sedan bär det av till GBG på fredagmorgon.*Love* Ska träffa min bästa Karin också! Det var flera veckor sedan sist.

Tjingeling!
Becka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar