söndag 5 april 2009

Söndagsmys

Söndag, ingen rolig dag. Kanske för att veckan tar slut, kanske för att ny vecka ska ta sin början. Det är konstigt med söndagar. Tristessen lägger sig som en slöja över hela staden. En del människor säger att de har söndagsångest. Jag kan bara konstatera att jag inte tycker om söndagar. Allt dör för att återfödas på måndagmorgon! Vad är meningen med det? En vilodag? Själv blir jag rastlös.

Idag har jag haft mina tre vackra tjejer: Alba, Leonida coh Eliza hos mig. Det finaste som finns på denna jord! Vi har ätit pizza, spelat MixMax, byggt modeller och myst. Det är så gott att ha dem en hel dag. Eliza har börjat le dessutom. När jag pratar med henne rycker hon till med läppen och hon har en skrattgrop på högre kinden. Hon är så gullig! Så liten, men så fulländad!

Nästa vecka är det påsklov för mina godingar i skolan och det innebär semester för min del. Vad hääärliiiigt! Hoppas solen skiner så att jag kan vara ute och njuta. Ser jag framemot!

Näe, nu ska jag traska vidare och längta till måndagen kommer och livet kommer igång igen.

Tills vi hörs igen
Becky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar