tisdag 28 april 2009

Jobb, 60 års firande, biltur och telefonskvaller

Jaaa, så kan man beskriva min dag. Det har varit en bra-bra dag. Har jobbat och jag lever fortfarande i provens värld. It ain´t over ´til the fat lady sings...! Aaaah! Känns halvjobbigt att utsätta eleverna för dessa tester, men måste göras.

När jag kom hem från jobbet firade vi vår älskade pappa på hans 60 årsdag. Han fick en betonggrill till vårt nya uteplats. Ska fota en dag och lägga ut bilder här. Väntar bara på att solen ska titta fram igen.

Sedan var det dags att åka ut en sväng med min fin-fina bild :) Aaah, jag verkligen gillar den! När jag kom hem ringde världens bästa Karin och vi planerade in helgen :-) Så kul-kul att hitta på lite grejer...sedan skvallrade vi lite också!

Nu är det fotbollskväll som gäller, första halvlek är över så jag passar på att skriva ett par rader. Barca är verkligen bra, men de har ett tufft motstånd från Chelsea. Imorgon spelar det bästa laget...United, United oh, oh , oh. Sk abli att se hur det går :-)

Nej, nu började andra halvlek.

Becky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar