torsdag 9 april 2009

SmS

Kändes hopplöst tidigare idag. Jag var så ledsen och grinig, men så tvingade jag mig ut på promenad i halvsolen och blåsten. Plötsligt fick jag ett sms! En gammal vän ocg granne som hörde av sig och leendet kom tillbaka när jag återkallade minnen av det förflutna. Minnen av bus, bråk, skratt och tårar. Vi sms:ade en bra stund in på dagen och bestämde att vi ska ses i dagarna. Imorgon möjligtvis...

Sedan åkte grillen fram och efter det glass. Så gott och underbart sällskap hade jag oxo! Sedan fick jag den goda nyheten bekräftat :) Sååååå glaaaad! Sååååå Häääärliiiigt! Ser framemot hösten och vintern nu, verkligen :), men först en härlig sommar.

På kvällen blev det en tur till Torsö och hem sen igen. Dagen slutar på ett mycket bättre sätt än den började. Jag är glad nu och ett stort leende på läpparna finns. Lite Alvetegengör susen på en bra avlsutning.

Glad påsk!

Tills vi hörs igen!
Becky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar