måndag 13 april 2009

Verkligheten kommer ikapp en

Idag har det känts som om det var söndag, fast det har varit måndag. Staden ger en djup känsla lugn som aldrig annars finns där. Fast det har varit en sådan där dag som jag inte tycker om har den här dagen varit riktigt lyckad. Lyckad eftersom jag har varit i Partille hela dagen hos min underbara Nora. Vi har pratat och umgåtts och jag insåg hur mycket jag har saknat henne. Ska ner till henne under Kristihimmelfärdslovet igen så vi kan umgås lite mer. *Längtar*

Nu har jag kommit hem och ska göra iordning lite saker inför arbetet imorgon. Verkligheten har kommit ikapp! Jag längtar till att få en vardag igen för nu känner jag mig pigg och frisk. Jag har saknat mina underbara elever och kollegor. Har mycket att göra fram till sommarlovet nu...

Tills vi hörs igen!
Becky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar