tisdag 14 april 2009

I provens värld!

Tillbaka till arbetet idag och dags att fortsätta med det vi sysslade med innan lovet. Jag är tillbaka och jag är i form igen :-)

Har suttit och rättat de svenska nationella proven under kvällen. Innan dess var jag ute med pärlan och körde en sväng :) Sedan är det förberedelser innan de engelska nationella proven som kickar igång nästa vecka, med start på tisdag. Ska bli roligt att se hur det går. Jag tror att det kommer att gå som en dans.

Så glad över att våren äntligen är här! Ljusa, ljumma kvällar som gör att man aldrig vill gå in...och träden börjar knoppa och slå ut på en del ställen till och med. Såg det idag! Skulle ha tagit kort, men hade inte tillgång till kamera när jag såg det.

Nej, dags att avrunda den här kvällen, men innan dess vill jag rekommendera "Skugga" av Karin Alvtegen. Den var verkligen underbar! Handlingen: Ja, att det som ser fint ut på utsidan kan vara ruttet och illaluktade inuti. Det handlar om människan och hans handlingar. En riktigt spänningsroman, men också väldigt psykologisk.

Nu ska jag krypa under täcket med Jens Lapidus "Aldrig Fucka Upp".

Tills vi hörs igen!
Becky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar