onsdag 15 april 2009

Lugnare igen

En bra dag på jobbet! Skulle ha lektioner med mina godingar på förmiddagen, men åttorna kom på studiebesök så jag fick vara IV:s ansikte utåt. Det var smickrande att det blev jag och uppdraget var roligt :) På eftermiddagen hade jag utvecklingssamtal och efter det fronterutbildning. Det var bara det att vår utbildare hade glömt bort oss, resultatet blev att jag fick rycka in istället. Vi hade en rolig och mycket lärorik eftermiddag, vill jag lova.

Efter det fick jag sätta mig och planera morgondagen, eftersom jag trodde jag skulle på föreläsning med två av mina elever, men när jag hade planerat klart visade det sig att det var nästa torsdag vi skulle gå iväg så jag fick spara på planeringen i en vecka. Då bestämde jag mig för att avsluta arbetet för dagen och åka hem istället. Hade sällskap av Vivi hem och hade ett mycket intressant samtal på hemvägen:)

När jag kom hem kom min syster med hennes underbara son <3 Vi åt kvällsmat och efter det tittade grannen in en liten stund. Nu sitter jag här och tar det lugnt. Avspark för United om en stund! Imorgon har jag sovmorgon...sköööönt! Nej, nu börjar fotbollen snart!

Tills vi hörs igen!
Becky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar