torsdag 18 februari 2010

Barn, pulka och Jonis

Som rubriken lyder: Har haft barnen här hela dagen, Lorik, Leonida och Eliza. Första åt Lorik och Leonida sedan sov de middag. Efter att de vaknade var vi ute i pulkabacken i en timma drygt. När jag kom gjorde jag varm saft som de fikade på. Eliza följde med mig upp för att sova, men så fort hon somnat började hon hosta och vaknade gråtandes. Stackaren fick ingen ro!

På kvällen kom Jonis och vi fikade och pratade. Hon berättade om sin resa. En del annat fick avhandlas...mina konstiga drömmar och min situation på jobbet bl.a :) En mysig kväll.

Nu ska jag gå och nanna. Imorgon är min sista lediga dag innan helgen börjar.

Nattisen!

PS. Jag skrev en novell igår...har planer på att publicera den här, men jag vet inte riktigt om jag vågar...Skriver man PS här förresten?!?!?

2 kommentarer:

  1. Klart du ska publicera din novell Becky!! Har man sagt A får man säga B.... ;-)

    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Tycker du det? Ja, jag kanske borde...hoppas att vi ses snart.

    Kram
    B

    SvaraRadera