söndag 7 februari 2010

Som förra söndagen!

Även denna söndag åkte jag till Skövde (Herre Gud, jag är där varje dag ju, snart dags att flytta ;)) och ja, jag slösade pengar även idag. Blev en ljugrå väst och två klänningar. (Halsband och örhängen och strumpbyxor med). Nu är det slutshoppat för den här månaden! Efter shoppingen åkte jag hem till brorsan och svägerksan för fika och sedan hem och planera för morogndagen engelskalektion. En powerpoint-presentation-senare sitter jag här och fundera över livet och den gåvan som givits oss *wow det lät stort och djupt* och kommer fram till att jag...

...snubblade in på en väldigt intressant bloggsida under kvällen igår och läste lite ikväll igen, tänk vad mycket man får veta genom nätet och det är nog inte meningen att man ska veta allt det jag fick reda på. Nu har jag något att skvallra om när Jonis kommer hem...hehehe...Facebook är också väldigt bra, för övrigt, man får alltid veta saker man kanske inte är beredd på att se/läsa...*skrattar* Jaaa folk behöver nätet för att offentliggöra stora saker. Vet inte riktigt om det är så att de saknar den uppmärksamheten annars...aja! Deras bekymmer!

... att i fredags skulle ha träffat Marie och Rose, men det blev inte av. Rose kunde inte och vi sa att vi gör om det hemma hos Rose istället. När? Ingen som vet ännu. Girlsen kanske kommer tillsta´n framöver någongång. Det ska tjejerna från jobbet göra, de kommer på onsdag. Det ska bli kul! Att kunna umgås och inte prata jobb hela tiden, det är lockande ;) Denna vecka som kommer bjuder ungefär på det och sedan är det lugnt och när fredagen kommer jobbar på snabbt för att sedan komma hem till fredagsmys och sedan en veckas ledigt *längtar*. Då ska det åkas pulka och bra böcker läsas! Och så ska jag sova ut! Det börjas bli dags att ta igen alla sömnlösa timmar som de här veckorna har gett mig och magen kanske lugnar ner sig. Den är hemsk nu! Under sportlovet firas bäste brodern och Eliza med *Looove*.

... att det är dags att ställa om till jobbläge inför imorgon! Ska packa ihop datorn och alla papper jag har suttit och grejat med ikväll (Charles Dickens på planeringen) och sedan göra i ordning kläder till imorgon och ställa klockan. Hoppas att jag får mer sömn inatt! Det är ett rent helvete att arbeta utan att få sova, speciellt när det blir tre-fyra nätter på rad utan sömn. *I don´t like!*

...säger godnatt på återseende nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar