torsdag 25 februari 2010

Bokrea = Lycka

Bokrean har startat!!! Äntligen, jag har gått och längtat hela februarimånad och idag hände det. Hittade nio böcker till mig själv, en till Alba, en till Leonida och en till Lorik. Leonida blev riktigt glad över sin Pelle Svanslös-bok, hon ville att vi skulle läsa meddetsamma och det gjorde. Åh! Vilka kramar jag fick. Lorik ville att jag skulle läsa hans bok "Larmet går", hann läsa den tre gångner innan han åkte hem.


Dessa boktitlar kom jag över idag. Det svåra blir att välja vilken jag ska börja läsa...får kolla på dem lite till. Människohamn är jag riktigt sugen på, men också Mr Tourette och jag...får se, ska titta på The Vampire diaries först och sedan får jag ta med mig en bok i säng.

Snart är det helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar