fredag 12 februari 2010

Städning och istappar!




Idag fortsatte städprojektet! Fatemeh städade arbetsrummet och jag städade nere i klassrummet. Det blev rätt bra, tycker jag. Dörren till klassrummet är så fin, där står det var eleverna tycker om att läsa i basgruppen. När arbetsdagen var slut packade jag ner datorn och material. Nu ska jag vara hemma i nio dagar och vara ledig. Ska bara planera lite och greja med elevarbeten.







På tal om jobbet. Det är massor med istappar utanför mitt arbetsrum. Det rasar mycket mitt på dagen och är riktigt skrämmande med tanke på att folk går utanför hela tiden. Nu ska jag passa på och umgås med miin faster som kommit från Partille och sedan ska vi ha fredagsmys, jag och mina syskongodisar *loooove them*

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar