onsdag 10 februari 2010

Tjejkväll hemma hos moi ;)

Ikväll var det tjejkväll hemma hos mig. Det var så trevligt att sitta med tjejerna från jobbet och inte prata jobb för en gångs skull. Fast lite jobb blev och lite en-kronor. Ska samla pengarn ai en låda och sedan göra något kul för dem, tillsammans allihop. Måste också tacka min underbara familj som ställde upp och hjälpte mig. Utan er hade jag inte fått ihop allt ikväll. Tack, älskar er!


Tjejerna hade med sig gåvor: armband från Gemini och tulpaner. Så fint av dem! Tack, tack, tack av hela mitt hjärta! Nu börjar det frodas vårkänslor i mig med de fina blommorna på matsalsbordet. Snart så blir de nog vår, jag längtar till att höra fågelkvitter och se allt vakna till iv. (Nu spårade jag visst ur). Vi åt god mat och drack vin, flamsade lite, pratade kändisar och hade det jättemysigt.

Imorgon har jag valt att plocka ut mina komptimmar och får sovmorgon! Börjar tolv, vilken lyx *loooove it!* och sedan är det två dagar kvar till ledigt.



Armband från Gemini (köpta på Clark´s)


Presenterna :)





Det trevliga sällskapet!



Redo för tjejkväll! Klänning, smycken och strumbyxor från Gina Tricot.




Uppdukat för kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar