lördag 27 februari 2010

sockerdricka

Har blivit medlem på sockerdricka.nu igen. Jag var medlem där när jag gick gymnasiet och då skrev jag mest dikter, men nu känner jag att jag vill lägga ut mina noveller där. Folk har förvisso läst, men ingen har kommenterat...hmmzzz...skiver jag inte bra? Eller skiver inte folk för att de inte känner mig? Jag undrar vilket...Är du medlem på sockerdicka.nu. Bli vän med mig då...heter Becka83 där!

Lördag idag, jag ska avsluta min novell som jag påbörjade i måndags. Ska ändra om en del och lägga till lite nya grejer. Sedan publicerar jag den här. Men vad ska den heta??? Så svårt att komma på titel.

Nej, nu ska jag plocka och städa lite härhemma, sedan blir det duschen och efter det sätter jag mig och skriver. Ute är det grått, det töar och ser jättefult ut. Kom vår, kom. Nu ser det ut som att vintern är över!

Återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar