tisdag 16 februari 2010

Ledig


Jag är som sagt ledig hela v.7 och veckan startade med två föedelsedagsbarn. Min underbara bror fyllde år igår och min ögonsten Eliza fyller ett år idag. Igår åt vi tårta och umgicks här hemma på kvällen. Idag blir det inget kalas, men på söndag firar vi vår lilla goding. Hon babblar och springer runt! Så livligt <3>

Idag bakade jag kladdkaka åt Alba, efter önskemål :)



Och samtidigt upptcäkte att det snöade utanför mitt köksfönster. Ja se det snöar...hur mycket ska eg. vräka ner innan det blir vår? Det är så vackert ute!

Sedan gjorde jag kaffe lagom till när mamma kom från jobbet och sedan åkte jag iväg till sta´n.


I sta´n inhandlades semlor dagen till ära.






Också blev det nya gardiner till vardagsrummet. Klassiskt med svart-vitt och se paljettdetaljerna. Så Rebekish...*ler*

Veckans första bok heter "Den ryske vännen" av Kajsa Ingemarsson. Min tradition trogen läser jag massor när jag är ledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar