måndag 8 februari 2010

Oh Yeah!

Idag har det varit en bra dag på jobbet, tog nog i lite för mycket med Dickens, men vi styrde upp det och det blev bra i slutändan ändå. På eftermiddagen hade vi lite planering inför innebandyturneringen imorgon och länsstudiedagen. Jag ska gå på Zumba med Fatemeh och Eva B på förmiddagen och på eftermiddagen ska jag, Eva-Lott och Stefan vara värdar för vår verksamhet (?). Efter det gick jag in och skulle prata med Linn om en elev, men jag, Linn och Ulli spårade ur, jag skrattade så jag hade ont i magen. Fick vi något gjort då? Ja, det fick vi, på något konstigt sätt hann vi arbeta mellan de skrattanfall vi fick. Jag gick hem med en skön känsla i kroppen. (Nu ljög jag, jag gick till bussen som tog mig hem). Sällskap med Vivi på bussen och där hanns det med lite skvaller med.

När jag kom hem, åt jag mat och sedan bar det iväg för att handla inför tjejkvällen på onsdag, som jag verkligen ser framemot. Nu är det rent och imorgon ska det bakas. På onsdag får jag nog åka hem lite tidigare så jag hinner fixa det sista. Måste köpa dukningspapper med, får hinna med det imorgon.

Har lite dåligt samvete ikväll, känner som att jag var otrevlig mot de personer som jag uppskattar mest runt om mig. Jag hoppas att personen i fråga förstår att jag inte menar något illa, men att det blir kortslutning i hjärnan när jag blir stressad. Förlåt, tusen gånger om!

Nu ska jag gå och lägga mig och sova gott! Imorgon väntar innbeandyturnering för änglarna och sedan ska personalen på APT. Lång dag imorgon. Kommer hem halvsju-sju *suckar* Nåja, jag älskar ju det jag gör, det blir jag ju påmind om varje dag.

Nattisen världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar