torsdag 11 februari 2010

Tre S och ett T


Idag var det S:ens dag :)

Sovmorgon till halvtio och sedan åkte jag till jobbet. Där började jag städa och plocka undan gamla papper, sortera och göra iordning. Resultatet ser ni på bilderna ovan. OBS att Gina Tricot påsen är från idag, var iväg och shoppade *igen* och Bilpåsarna är till eleverna. Vi ska ha tävling i imorgon. Det tredje S:et är ju solskenet som har varit idag, kallt och soligt, så underbart, men jag hann inte ut och ta kort. Dagen gick alldeles för fort.

När jag kom var mina syskon här med barnen. Vi umgicks lite och jag passade på att gosa med mian fina busgodisar. När de hade åkt hem gick jag ne roch tränade:

35 min crosstrainer
25 min armar och mage

Det kändes riktigt bra efteråt!



Cross-trainer och min träningsbänk!

Min pilates boll och matta! Mina favoriter!










Min outfit som jag tränade i: Byxor från H&M, linne från Lindex, träningtopp från Stadium, tröja från Cool Design i Peja.



Nu ska jag duscha och sedan nana! Imorgon är det min sista arbetsdag innan jag går på nio dagars ledighet *Looove it*



Tjooohooooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar