onsdag 3 februari 2010

Jobb/Föreläsning

Idag hade jag prov med änglarna och förmiddagen var så lugn, men det fick jag tillbaka på eftermiddagen. Usch, vad de har härjat idag! På eftermiddagen gick vi på föreläsning och lyssnar på Sara Lund/Claes Schmidt (www.saralund.se) och det var så givande. Så givande att jag nyss var på vippen att skriva en dum kommentar om amerikander, men så lät jag bli just för att alla amerikaner är inte på ett vist sätt. En underbar föreläsning!

Nu ska jag lägga in maten som jag har lagat till imorgon i en matlåda och sedan ska jag gå och lägga mig och läsa ut "Mio min Mio".

Tack och lov för människor som har öppan ögon och vida perspektiv och för att de inte har tillåtit omgivning få släcka deras stjärnögon.

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar