onsdag 24 mars 2010

Mage?

Jag har ont i magen, kommer och går, känner mig lite halvkass, trött och eländig...vad är för fel på mig? Ska väl bli sjuk nu när jag få vara ledig i en hel vecka över påsk. Underbart att vara jsuk när man är ledig...eller inte :/ blääääää!

Jag drömde att jag hade en lama som husdjur och den spottade alla andra utom mig. Vad betyder det? Och en lama av alla djur? Varför inte en hund som skäller på alla andra än mig? Märkliga drömmar...och jag är lite märklig själv den sista tiden känner jag ;) Har satt en kollega på en tolkning av vad det drömmen betyder. Så här låter det så långt på Facebook:

Rebeka Sallova så sjukt trött, vad är det med mig?!?! :/

Ulrica Jansson Doverfors
Ulrica Jansson Doverfors
Du behöver påskledigt!!!!
för 43 minuter sedan ·
Rebeka Sallova
Rebeka Sallova
Ja, jag tror nog det. Känner mig så off...ska nog sova hela påsken...zzZZzzzzz :)
för 16 minuter sedan ·
Ulrica Jansson Doverfors
Ulrica Jansson Doverfors
Låter bra! =) Jag ska städa men också ta det mycket luuuungt...;)
för 15 minuter sedan ·
Rebeka Sallova
Rebeka Sallova
mmm det låter bra. Jag funderar på min dröm inatt. Jag drömde att jag hade lama som husdjur och den spottade alla andra utom mig. Var vidskeplig nu Ulli, tolka det åt mig ;)
för 14 minuter sedan ·
Ulrica Jansson Doverfors
Ulrica Jansson Doverfors
Mmm, solklart. Laman är en person...tänk efter nu!
för 10 minuter sedan ·
Rebeka Sallova
Rebeka Sallova
Jaaa...men då skulle den spotta på mig med, tycker eller? Varför inte på mig?
för 9 minuter sedan ·
Ulrica Jansson Doverfors
Ulrica Jansson Doverfors
Personen gillar BARA dig...vem tror du att det är?
för 8 minuter sedan ·
Rebeka Sallova
Rebeka Sallova
Bara mig? Jag har ingen aning...det finns ingen som bara gillar mig....
för 7 minuter sedan ·
Ulrica Jansson Doverfors
Ulrica Jansson Doverfors
Neej, men i drömmen...*trummar lite med fingrarna*
för 6 minuter sedan ·
Rebeka Sallova
Rebeka Sallova
Hahaha...du menar att jag önskar att det vore så? *leeeer stort*
för 4 minuter sedan ·
Ulrica Jansson Doverfors
för 2 minuter sedan ·
Rebeka Sallova
Rebeka Sallova
Hahaah...nej vännen du har fel, jag vill inte att folk ska gilla mig när de inte gör det, då får det vara så ;)
för ungefär en minut sedan ·
Alla har tolkningsföreträde här!
____
Har under kvällen firat en kollega som ska sluta (tråkigt) och två 60-åringar (grattis). Det var trevligt och gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar