lördag 20 mars 2010

Lördagkväll...



Axelväska från Skövde kommun fick jag för att jag ställde upp med program på länsstudiedagen. Ganska fin väska tycker jag :) Datorn fick följa med hem i den och lite arbete som skulle göras till måndag.




I sällskap av Körslaget på TV4 ikväll kände jag för att pyssla lite och ett nytt vykort blev det. Förutom det har jag skrivit början på en ny text. Lade upp den här tidigare ikväll. Kommentera gärna :) Blir du sugen på att läsa mer?

Tycker att det är tråkigt att jag inte har några som följer min blogg, jag vet ju att många läser...jag har 300 läsare, som läser tilloch från, men jag vill ju gärna se vilka som läser...Följ mig gärna :)

Nu blir det sänggående med bok! Förhoppningsvis släpper nackspärren under dagen imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar