lördag 13 mars 2010

Fredag lördag....snart söndag och sen måndag...

Igår hade eleverna Wordprov, det var inte populärt, men de gjorde det och de flesta fixade det också...ska kolla med ett par till på torsdag i nästa vecka. Sedan var vi på Radio Skaraborg för att göra ett studiebesök under deras Öppet Hus. Tipspromenad, Radioskola och fika blev det. Eleverna fick slute lite tidigare och det fick jag med :) Så jag träffade Vivi, vi tog en snabb sväng på sta´n. Hann med fika och lite shopping: En underbar halsduk på Vero Moda, mouse och anisktshanddukar på Åhlens för min del. När jag kom hem ringde Jonis. Sedan gick kvällen till umgänge med henne. Nattningen av Lorik och Leonida och Narnia-böcker och sen sov jag gott (och de med).

Idag har jag städat, plockat och grejat nere i källaren. Imorgon blir det klart. Blir så fint i träningsrummet och även i arbetsrummet därnere! I love! Nu på kvällen har jag varit hos Ewa och druckit te och pratat.

Imorgon blir det mer plock och sedan ska jag sätta mig och förberedda mig inför Länsstudiedagen på måndag. Vi ska dansa Zumba på förmiddagen och på eftermiddagen ska jag vara värd (med chefen och programledaren). Ska bli spännande att vara engagerad!

Under tiden drömmer jag om ..khmr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar