fredag 26 mars 2010

Ledigt, nya böcker och kläder

Nu är det påsksemester i tio dagar :)

Idag kom det en kasse med kläder till mig: Victoria Beckham-klänning, Miss Sixty-jeans, Rut mfl.- skjorta och klänning och en klänning från ett okänt märke. I loved it! Underbara Fatemeh! Sedan gick jag till sta´n och skulle köpa böcker "Mangon som sprängdes" och "Kniven i hjärtat", men den förstnämnda boken fanns inte och den andra var så dyr så jag åkte hem (med mig hade jag New Moon till Alba och Askungar av Kristina Ohlsson till mig själv). Nu väntar jag på de nya böckerna som dimper ner i veckan som kommer. Så jag ska läsa, skriva och umgås med mina godingar under min ledihet (lite jobb har jag tagit med mig hem med faktiskt). Har letat efter kommentarer om böckerna på http://www.bokhora.se/, men inte hittat något. Kan det vara så att de böckerna inte har blivit läsa ännu av tjejerna? Mycket märkligt...! Jo om "Mangon som sprängdes" har Johanna skrivit att hon köpt den och att den verkar lovande. Den 14 mars skrev hon detta, inget mer. Jag ser framemot mina nya böcker hur som helst!

Helgen är planerad: Påskparad imorgon och lite shopping.

Jag ser fram emot denna ledighet, jag behöver hämta nya krafter så att jag orkar fram till sommaren sen. Känner mig så trött, men ikväll har jag faktiskt massor med god energi...undrar varför? *leeeer*

Nu ska jag umgås med mina två änglar som har fredagsmys hos mig <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar