lördag 6 mars 2010

Veckan som varit...

...som inte är slut ännu! Idag gick jag upp 6.15 och vi firade mamma som fyller år. Hon fick kaffe och muffins på sängen. Barnbarnen sjöng och delade ut paket till henne. Det var supermysigmorgon. Vi satt, alla, i hennes säng och drack kaffe och pratade en lång stund. Sedan gick jag och lade mig igen! Sov till halvtio, gick upp och åt frukost och gick och lade mig igen. Gick upp 13.15. Så skönt att bara slappa en hel dag!

Veckan har förövrigt varit bra! I onsdags skulla Karin ha kommit över till mig, men jag var alldeles för dålig. Är halvförkyld, med halsont och hosta, men inte så sjuk att jag kan stanna hemma, men jag går på lågenergi just nu. I torsdags var vi på Kavelbroserveringen, tjejerna, och kvällens yngsta medlem var Maritas lilla ängel. Igår (fredag) var vi hemma hos mig och hade fredagsmys och sedan blev en tidig sängång.

Känner mig riktigt seg fortfarande. Kanske borde återgå till sängen med Coelho...men jag skulle ju över till lilla familjen ikväll...får hämta ork och gå över om en stund. Jag vill verkligen, men min kropp orkar inte riktigt. Blööööh!

Nej, nu ska jag göra annat en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar